#közösségi média



Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán
 

Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán

Már szinte nem is tudunk úgy képre nézni a digitális térben, hogy ne vehetnénk meg azonnal az ábrázolt terméket. Az olyan luxusmárkák pedig, mint a Chanel, a Dior, a Gucci és a Burberry pedig Snapchaten, TikTokon és WeChaten keresztül küzdenek a fiatalabb vásárlók figyelméért – és pénzéért. Kína után Nyugaton is egyre inkább teret kap a közösségi médián keresztüli vásárlás, aminek a koronavírus egy újabb löketet adott.

Dobos Emese Dobos Emese

















Papíron jól mutat, de nagy kérdés, mire lesz elég a Facebook most megalakult
 

Papíron jól mutat, de nagy kérdés, mire lesz elég a Facebook most megalakult "legfelsőbb bírósága"

A "legnehezebb és a legjelentősebb" ügyekben dönt majd az a Facebook által létrehozott testület, amely működésének pénzügyi alapjait ugyan a vállalat teremtette meg, de ígéri, semmilyen formában nem szól majd bele működésébe. A bizottsághoz nyújthatnak majd be panaszt azok, akik úgy gondolják, jogtalanul tiltották le bejegyzéseiket a Facebook vagy az Instagram moderátorai. A vállalat szerda este jelentette be az első tagokat, akik között egy magyar is van.